• Modernism 101: from aalto to zwart

    We specialize in rare and out-of-print design books and periodicals. Our carefully selected online inventory spotlights both famous and forgotten modernist architects, photographers, typographers and industrial designers in all their published glory.
    www.modernism101.com

  • Museu Virtual de la Història de la Planxa

    Estudi i evolució de la planxa al llarg del temps. Consulteu recurs digital.

     

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  • Museu Virtual de la Moda de Catalunya

    El Museu Virtual de la Moda de Catalunya és una plataforma online que reuneix centenars de peces de vestir històriques de col·leccions públiques d’arreu del territori català. La virtualitat del museu permet donar resposta al repte social d’accés universal a aquest patrimoni —desconegut malgrat la seva rellevància social, cultural i econòmica— i fer difusió i divulgació científica sense deslocalitzar les peces de les institucions responsables i el seu territori.
    Darrera de cada peça hi ha hagut un profund treball de documentació, fotografia i catalogació, de manera que l’usuari disposa d’una àmplia informació de qualitat que no abasta tan sols  la peça de roba en si, sinó també el seu context històric, l’autor i, finalment, el consumidor.

    www.museudelamoda.cat/es

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    www.museudelamoda.cat/es

  • Palazzo Fortuny. Venècia.

    L’actual seu del Museu Marià Fortuny i Madrazo fou construida per Benedetto Pesaro a mitjans del s. XV. Es tracta d’un edifici ampliat i reformat al llarg dels segles. Després de la mort de Fortuny (1949) el Comune di Venezia va adquirir l’edifici com  a Centre de Cultura en relació amb l’art, però no va ser fins a  la mort de la seva vídua (1965) que el va convertir en Museu Marià Fortuny i Madrazo. Segueix intacta la seva biblioteca, mobiliari i objectes. Preciosos volums d’art i tècnica. Les col.leccions de pintures, teixits i làmpades de l’artista són un testimoni de l’escena internacional artística i intel.lectual a cavall del s. XIX i XX.

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    L’actual seu del Museu Marià Fortuny i Madrazo fou construida per Benedetto Pesaro a mitjans del s. XV. Es tracta d’un edifici ampliat i reformat al llarg dels segles. Després de la mort de Fortuny (1949) el Comune di Venezia va adquirir l’edifici com  a Centre de Cultura en relació amb l’art, però no va ser fins a  la mort de la seva vídua (1965) que el va convertir en Museu Marià Fortuny i Madrazo. Segueix intacta la seva biblioteca, mobiliari i objectes. Preciosos volums d’art i tècnica. Les col.leccions de pintures, teixits i làmpades de l’artista són un testimoni de l’escena internacional artística i intel.lectual a cavall del s. XIX i XX.

  • RChD: Creación y Pensamiento

    https://rchd.uchile.cl/

    La revista RChD: Creación y Pensamiento es una publicación periódica bianual, sin fines de lucro, editada por el Departamento de Diseño de la Facultad de Arquitectura y Urbanismo de la Universidad de Chile. Su objetivo es promover y contribuir a la investigación, la creación, el pensamiento crítico y la reflexión, vinculando conocimientos humanistas y científicos en torno a la disciplina del Diseño y aspirando a convertirse en una publicación académica de excelencia en el medio nacional e internacional, así como en un soporte para la discusión de los problemas del Diseño y sus disciplinas afines, con apertura hacia los diversos ámbitos de la cultura contemporánea.

    Se propone como espacio de participación abierto a toda la comunidad de investigadores, docentes, creadores y estudiantes, quienes podrán encontrar en la revista un medio de difusión, así como una fuente de consulta y documentación para el estudio académico y la práctica transdisciplinar.

     

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    La revista RChD: Creación y Pensamiento es una publicación periódica bianual, sin fines de lucro, editada por el Departamento de Diseño de la Facultad de Arquitectura y Urbanismo de la Universidad de Chile. Su objetivo es promover y contribuir a la investigación, la creación, el pensamiento crítico y la reflexión, vinculando conocimientos humanistas y científicos en torno a la disciplina del Diseño y aspirando a convertirse en una publicación académica de excelencia en el medio nacional e internacional, así como en un soporte para la discusión de los problemas del Diseño y sus disciplinas afines, con apertura hacia los diversos ámbitos de la cultura contemporánea.

    Se propone como espacio de participación abierto a toda la comunidad de investigadores, docentes, creadores y estudiantes, quienes podrán encontrar en la revista un medio de difusión, así como una fuente de consulta y documentación para el estudio académico y la práctica transdisciplinar.

     

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